Zdrowe odżywianie dzieci

  • Sharebar

Nie trzeba być dietetykiem, żeby zdawać sobie sprawę z tego, jak ważne jest zdrowe odżywianie i zdrowe nawyki. Szczególnie istotne jest to w przypadku dzieci, które z rodzinnego domu powinny wynieść nawyki zdrowego odżywiania.

Toteż im szybciej rodzice zaczną wprowadzać do diety dzieci naturalne produkty, tym lepiej, ponieważ łatwo przywykną.

Z założenia nie pozwalajmy dzieciom na jedzenie tuczących, kupowanych w różnych jadłodajniach potraw lub przekąsek. Jeżeli chcemy zaspokoić pragnienia dzieci, możemy zrobić je ze zdrowych, naturalnych produktów.

Osobom, którym wyczerpały się pomysły, podpowie znana aktorka prowadząca blog poświęcony zdrowemu odżywianiu. Przedstawione tam przepisy Moniki Mrozowskiej mogą stanowić doskonałą inspirację i posłużyć jako punk wyjścia do eksperymentowania w kuchni.

W przepisach Moniki Mrozowskiej królują warzywa. Warto podkreślić, że nie są wymyślne, ale ogólnodostępne na polskim rynku. Chodzi mianowicie o szpinak, brokuły, fasolę, jarmuż i wiele innych.

Wyjątkowymi właściwościami wyróżnia się na przykład jarmuż. Dostarcza organizmowi witaminę C, wapń, żelazo z jednej strony, z drugiej natomiast jest doskonałym środkiem zapobiegającym chorobom nowotworowym.

Zamiast kebaba zdrowiej będzie przyrządzić ryż z jarmużem i sadzonym jajkiem. Danie pożywne, zdrowe, niewymagające w celu przygotowania zbyt dużo czasu.

Inną propozycją mogą być pierogi z czarną soczewicą beluga lub zupa szpinakowa z czosnkiem.

Zamiast chipsów ze sklepu można przygotować grissini, czyli włoskie paluchy. Najlepiej będą smakowały z dodatkami typu mak, czarnuszka, sezam dodanymi bezpośrednio do ciasta. Podstawowe składniki to mleko, mąka, oliwa z oliwek, cukier trzcinowy, drożdże.
Samo zdrowie.

Warto również śledzić wpisy na temat odżywiania dzieci na blogu parentingowym.

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 0.0/5 (0 oddanych głosów)

Brak podobnych wpisów.

Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.