Trening dna miednicy – zacznij już dziś!

  • Sharebar

Do głównych powodów wizyt u lekarza w poradni urologicznej zaliczają się trudności z ze zwieraczami pęcherza. Dotyczy to zarówno kobiet jak i mężczyzn. Podczas badań niejednokrotnie jest już wiadomym, że za dolegliwości odpowiada uszkodzenie mięśni dna miednicy.
Do ich znacznego osłabienia dochodzi w wyniku nadwagi i częstego noszenia rzeczy ciężkich, ciąży oraz w okresie przekwitania. Przejawia się to nade wszystko zrujnowaniem poziomu życia intymnego jak też problemami z powstrzymaniem moczu.

Zagadnienie kłopotów z układem moczowym to zmartwienie nie tylko pań starszych ale również zdrowych, które dopiero doczekały się potomstwa. Potężny dodatek kilogramów z którym wiąże poważny stan tudzież warunki rozwiązania implikują nierzadko upośledzenie i rozciągnięcie mięśni dna miednicy. Odzyskanie zdrowia wymaga wiele tygodni pracy.
Włókna mięśniowe miednicy, zwane inaczej mięśnie Kegla, warunkują skuteczne działanie pęcherza, jak też układu płciowego. Składają się więc na istotny fragment systemu płciowego i organów moczowych. Dlatego fundamentalna jest okazuje się prawidłowa prawidłowa profilaktyka i planowe badania.
Wobec upośledzenia czynności mięśni Kegla zasadnicza jest zwłaszcza właściwa ochrona oraz systematyczne ćwiczenia. Powinno się wówczas unikać nadmiernego napełniania pęcherza oraz zbyt częstego oddawania moczu. Nieoceniony jest też udział mobilizacji mięśni dna miednicy.

Trening dna miednicy jest osiągalny dla wszystkich zainteresowanych, nietrudny do wykonania w dowolnych okolicznościach i przystępny do opanowania. Optymalnie jest trenować początkowo w pozycji leżącej, a z czasem na siedząco i na stojąco. Ćwiczenie dna miednicy koncentruje się na celowym ściśnięciu mięśni i uniesieniu bioder.
Trening dna miednicy wskazane jest realizować przez krótkie i powtarzane seanse. Dla osiągnięcia optymalnych efektów należy poprzestać na trwających 5 minut sesjach, trzykrotnie podczas 24 godzin.. Efekty są odczuwalne już po paru tygodniach.

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 0.0/5 (0 oddanych głosów)

Podobne wpisy:

  1. Fundacja Wspólnota Nadziei – Pomóż nam już dziś
  2. Trening FBW i jego wpływ na organizm
  3. W co warto dziś inwestować?
  4. Trening kulturystyczny
  5. Trening na redukcje.
Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.