Ray-Ban – czyli ikona popkultury

okulary korekcyjne
  • Sharebar

Okulary Ray-Ban są obiektem pożądania wielu ludzi na całym świecie. Niezależnie od tego czy jesteśmy w Nowym Jorku, Warszawie czy też Moskwie, na pewno spotkamy osoby, noszące jeden z wielu modeli okularów tej marki.

Dzięki obecności w wielu filmach, produkty firmy założonej w 1937 roku stały się ikoną popkultury. Początkowo Ray-Bany były produkowane z myślą o pilotach armii amerykańskiej. Sprawdziły się wówczas w 100%, przez co zaczęto produkować je dla wszystkich, którzy chcieliby mieć je w posiadaniu.

Wayfarery, czyli jeden z najpopularniejszych modeli okularów przeciwsłonecznych marki, nosił Ashton Kutcher, odtwórca głównej roli Nikkiego Harpera w kinowym przeboju „Amerykańskie ciacho”. Pojawiły się one również w kultowym filmie „The Blues Brothers”. Okulary Ray-Ban stały się obok czarnego garnituru, znakiem rozpoznawczym głównych bohaterów.

Modele tej marki nosiło również wielu celebrytów. W Ray-Banach widywani byli między innymi Michael Jackson, George Michael, Kanye West czy też Tom Cruise.

Oczywiście, również celebryci z naszego rodzimego podwórka są fanami okularów Ray Ban. Pokazują się w nich publicznie: Magda Mołek, Doda, Magda Mielcarz, Kuba Wojewódzki oraz wiele innych.

Ray-Ban to jednak nie tylko okulary przeciwsłoneczne. Firma w swojej ofercie ma również wiele modeli korekcyjnych, dzięki którym zadawanie szyku możliwe jest codziennie, a nie tylko w słoneczne dni.  Powoduje to, że okulary korekcyjne są bardzo chętnie kupowane, niekiedy nawet odrzucamy soczewki kontaktowe, by móc nosić okulary Ray Ban. Jest to fajny trend, bo okulary Ray-Ban rzeczywiście są ciekawe.

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 0.0/5 (0 oddanych głosów)

Podobne wpisy:

  1. Markowe akcesoria
  2. Okulary polaryzacyjne… a co to?
  3. Okulary progresywne – zalety i działanie
  4. Słabe okulary, mocne szkła kontaktowe
  5. Soczewki online
Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.