Zewnętrzna identyfikacja firmy – po co?

  • Sharebar

Zakładając własny biznes powinieneś wziąć pod uwagę wiele czynników, a jednym z nich jest zewnętrzna identyfikacja wizualna. Niezależnie od tego czy prowadzisz sklep z akcesoriami dla wędkarzy albo biuro turystyczne – szyld lub tablica to informacją o oferowanych produktach, usługach i szybkie odróżnienie od konkurencji.

Szyldy i tablice reklamowe

Kluczowym elementem zewnętrznej wizualizacji firmy są szyldy, tablice i kasetony. Umieszczane są zazwyczaj na budynku, w którym znajduje się firma albo w jej pobliżu. Dobrze skonstruowany szyld czy tablica reklamowa:

  • wyróżnia firmę spośród konkurencji – oryginalny i wyraźny szyld ma duży wpływ na wybór klienta. Szyld powinien być spójny z kolorystyką, typografią i innymi elementami identyfikacji wizualnej, które tworzą unikalny image firmy. W walce o przychylność konsumentów liczy się każdy detal,
  • wskazuje lokalizację firmy – szyld z nazwą umieszczony na budynku albo tablice reklamowe zawierają adres, wskazówki (strzałki, mapki), dzięki którym klienci w łatwy sposób do ciebie dotrą,
  • zachęca do wejścia i skorzystania z oferty czy usług – oryginalna grafika, typografia i kolorystyka powinny jednoznacznie kojarzyć się z oferowanymi produktami, usługami oraz podkreślać ich jakość i wyjątkowość,
  • odzwierciedla filozofię firmy – nowoczesny szyld wskazuje na dynamizm i dostosowanie się do zmieniających realiów. Pokazuje, że dana marka wie, w jakim kierunku chce podążać i jest do tej podróży świetnie przygotowana. Stara, zaniedbana tablica rodem z lat 80. zapowiadać może coś z goła odmiennego – mrukliwą sprzedawczynię w przydymionym fartuchu i produkty pamiętające czasy Gierka. To oczywiste, że klient wybierze firmę z nowym lśniącym szyldem.

Reklama na pojazdach

Jeśli charakter twojej firmy wymaga częstego przemieszczania się z miejsca na miejsce – reklama na samochodzie to idealne rozwiązanie. Wykonując swoją codzienną pracę możesz równocześnie promować własne usługi i pozyskiwać nowych klientów. Taka reklama to mobilna wizytówka, za którą płacisz tylko raz, przy oklejaniu. Reklama na samochodzie dociera w miejsca odległe, o dużym natężeniu ruchu, atrakcyjnie zlokalizowane lub tam, gdzie inne formy reklamy są niedopuszczalne bądź zbyt drogie. Co więcej, folie zabezpieczają karoserię i lakier przed zarysowaniami, obiciem, zadrapaniami lub odbarwieniami. Folie pozwalają także na osiągnięcie oryginalnych efektów wizualnych za rozsądną cenę, co niejednokrotnie nadaje pojazdom niepowtarzalnego wyglądu i przyciąga uwagę przechodniów – twoich potencjalnych klientów.

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 0.0/5 (0 oddanych głosów)

Podobne wpisy:

  1. Skuteczna reklama zewnętrzna
  2. Czym jest reklama zewnętrzna (outdoor’owa)?
  3. Jak przygotować reklamę dla firmy?
  4. Efektywna reklama dla firmy
  5. Smycze reklamowe jako promocja twojej firmy.
Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.