W świecie idealnych wizytówek

  • Sharebar

Wizytówka to jak donosi nam Wikipedia to zazwyczaj prostokątny kartonik zapisany treścią. Treść jaka znajduje się na wizytówce jest uzależniona od rodzaju wizytówki oraz rodzaju firmy jakiej jest własnością, stanowiska, jakie zajmujemy w danej firmie. Wizytówka to nieodłączny element zapoznania się dwóch przedstawicieli biznesu. Zazwyczaj następuje jej wymiana po zakończeniu spotkania. Z jednej strony jest to oznaka uprzejmości i szacunku do drugiej osoby. Wymiana wizytówek to doskonały sposób na podanie do siebie pełnych danych kontaktowych. Obecnie wizytówka zaczyna pełnić coraz częściej funkcje reklamowe.

Rozmiar idealnej wizytówki

Wizytówka powinna mieć standardowe rozmiary, by pasowała do wizytowników i nie utrudniała osobom, które je otrzymują schowania ich w swoim wizytowniku. Jak się standardowo określa wizytówka nie powinna przekraczać rozmiarów 9 x 5,5 cm. Rozpowszechniony jest również i bardzo często stosowany międzynarodowy rozmiar standardowy zgodny z normą ISO7810 ID-1. Jest to rozmiar zgodny z wymiarami kart kredytowych. Wymiary te wynoszą 85,60 mm × 53,98 mm. Jednak na całym świecie mamy różne wymiary wizytówek. Nie różnią się one jednak zbyt wiele od siebie.

Jak powinna wyglądać idealna wizytówka?

Wydawać by się mogło, że zaprojektowanie wizytówki to łatwa sprawa. Przecież to tylko mały kartonik, na którym napiszemy nasze imię i nazwisko, nazwę firmy i logo, jeśli jest to wizytówka firmowa, dane kontaktowe, jak numer telefonu, czy adres e-mail. Jednak jak się okazuje nie jest to takie proste. Jak powinna zatem wyglądać idealna wizytówka. Mamy dla Was garść porad.

Dobra wizytówka często odpowiada za pierwsze wrażenie o naszej firmie. Wizytówka powinna być oryginalna, czyli wyróżnić się spośród nawet setek wizytówek, które dostajemy w codziennych kontaktach z klientami. Element zaskoczenia to bardzo ważny aspekt w codziennych kontaktach z Klientami. Jak się okazuje to może być nawet połowa sukcesu. Czy można się wyróżnić? Można zastosować niecodzienny kształt, formę lub papier, na którym wizytówka zostanie wydrukowana. Jednak z awangardą również musimy uważać, ponieważ niektórzy uważają, że nie można przesadzać. Nie wszyscy lubią niestandardowe pomysły i możemy niestety osiągnąć odwrotny od zamierzonego skutek.

Przejrzystość i jeszcze raz przejrzystość. Koniecznie musimy pamiętać o tym, że na wizytówce nie możemy umieszczać zbyt wielu informacji. Powoduje to chaos o i trudności w odczytaniu wizytówki. Jest to niedopuszczalna praktyka.

Wizytówka bezwzględne powinna nawiązywać, a nawet więcej, być spójna z identyfikacją wizualną firmy. Wizytówka powinna zatem być spójna ze stroną www firmy, teczkami. Osoba oglądająca wizytówkę powinna mieć świadomość, to co ogląda nawiązuje do reszty materiałów firmowych.

 

Drukowanie wizytówek – kolejny ważny aspekt

Jeśli mamy już piękny projekt naszej wizytówki to koniecznie powinniśmy zastanowić się gdzie je wydrukujemy. Jest to również ważna kwestia jak sam projekt. Bo nawet najpiękniejszy projekt, który zostanie wydrukowany na słabym papierze i z niedokładnie przyciętymi brzegami nie będzie spełniał swojej funkcji i będzie raczej odstraszał, niż zachęcał do nawiązania współpracy. Koniecznie powinniśmy zatem skorzystać z drukarni, która oferuje profesjonalne usługi w tym zakresie. Drukarnia Łódź sprawdzi się w tym zakresie doskonale. Powinniśmy bowiem skorzystać z usług takiej drukarni, która specjalizuje się w druku wizytówek.

 

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 0.0/5 (0 oddanych głosów)

Podobne wpisy:

  1. Wizytówki
  2. Biznes i druk teczek ofertowych
  3. Wizytówki Osobiste
  4. W świecie powieści
  5. Ułatwienia w wirtualnym świecie
Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.