Sukces ogłoszenia? Niezły – dobry tytuł!

  • Sharebar

Przeglądając portale ogłoszeniowe nieraz przekonałeś się, że to tytuł przyciąga uwagę do konkretnej oferty. Klikałeś w te anonse, które przykuły Twoją uwagę, chociaż na chwilę. Tworząc zatem własne ogłoszenie musisz pamiętać o dobrym nagłówku. Tytuł jest wizytówką dla przekazywanej informacji, jest kluczem do sukcesu. To od niego zależy czy odbiorca zdecyduje się przeczytać tekst, czy poczuje się zaciekawiony. Aby twoje ogłoszenie nie zginęło w natłoku innych informacji zadbaj o to by tytuł był zwięzły, trafny, krótki i prowokujący. Najlepsze tytuły zawierają od jednego do sześciu słów.

Nieprzypadkowo zatem serwisy ogłoszeniowe ograniczają ilość znaków przeznaczoną na to pole. Przyciągnięcie uwagi odbiorcy nie jest rzeczą prostą, w przypadku ogłoszeń jest to utrudnione ze względu na mnogość konkurencyjnych ofert. Dla osiągnięcia wymiernych efektów możemy wykorzystać skojarzenia, przysłowia czy gry słowne. Przywołanie cytatu znanej piosenki czy zabawnego przysłowia zwróci uwagę najbardziej niecierpliwego internauty. Musimy także zawrzeć w nim najważniejsze informacje.

Nie trzeba znać się na public relations, reklamie czy marketingu, aby publikować ogłoszenia – wystarczy chwila skupienia, dobry pomysł i znajomość prostych zasad. Tworzenie dobrych tytułów to sztuka, którą opłaca się opanować, aby redagować skuteczne ogłoszenia. Warto zastanowić się także co przyciąga naszą uwagę w trakcie serfowania po internecie. Nie czekaj, ćwiczenie czyni mistrza. Sam zobaczysz jak wzrośnie zainteresowanie Twoimi ogłoszeniami!

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 0.0/5 (0 oddanych głosów)

Podobne wpisy:

  1. Gorzkie żale – oryginalny tytuł
  2. Jak odnieść sukces w internecie
  3. Pasja w pracy – sukces zawodowy
  4. Gdzie zamieszczać ogłoszenia w internecie?
  5. Przeprowadzka a dobry humor…
Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.