Czy się kierować wybór Agencji Reklamowej

  • Sharebar

Reklama jest dosyć specyficzną dziedziną. Kiedy idziemy do lekarza płacimy mu za zdiagnozowanie choroby i przepisanie recepty. Kiedy idziemy do Agencji Reklamowej sami nie wiemy czego dokładnie potrzebujemy, jeśli już natomiast wiemy co potrzebujemy, to nie zawsze jest to skuteczne. Zadaniem Agencji Reklamowej nie jest tylko wykonanie reklamy, którą zażyczy sobie klient, zadaniem takich Agencji jest doradzenie czy reklama wybrana przez klienta jest najlepszą możliwością ulokowania już i tak ograniczonych środków pieniężnych.

Profesjonalna agencja to taka, która potrafi doradzić klientowi, która forma reklamy jest dobra, a która gorsza lub mniej efektywna.

Wyobraźmy sobie przykład, że klient zamierza przeprowadzić akcję promocyjną za pomocą ulotek w mieście dziesięciotysięcznym i zamawia pięć tysięcy ulotek. Idea klienta bardzo fajna, gdyż ulotka jest de facto najtańszą formą reklamy, która dociera do klienta i ulotki w szczególności czytają osoby starsze, które z komputerami nie mają zbyt wiele do czynienia. Zadaniem Agencji Reklamowej jest wytłumaczenie klientowi, że reklama ulotkowa musi być przeprowadzona systematycznie np. przez miesiąc czasu tydzień po tygodniu. Musi być tak  przeprowadzona dlatego, że sami wiemy z doświadczenia jak to jest, czasami nie mamy czasu na czytanie ulotki i ląduje w koszu, często ulotkę wyjmują ze skrzynek różni lokatorzy i nie dociera ona do nas, często mamy ciężko dzień i je wyrzucamy do kosza. W momencie kiedy ulotka będzie w skrzynce potencjalnego odbiorcy przez cztery tygodnie co tydzień jest bardzo duża szansa, że zostanie przeczytana a przekaz reklamowy dotrze do naszego odbiorcy.

Zadaniem specjalistów od reklamy jest głównie doradztwo i to powinno decydować o tym czy z daną agencją współpracować czy nie. Niestety częstym wyznacznikiem wyboru agencji reklamowej  dla klientów jest cena, gdyż doradztwo ciężko zmierzyć natomiast cenę ulotki łatwo porównać z konkurencją.

 

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 5.0/5 (1 oddanych głosów)
Czy się kierować wybór Agencji Reklamowej, 5.0 out of 5 based on 1 rating

Podobne wpisy:

  1. Posady w agencji reklamowej
  2. Czy warto reklamować się w internecie
  3. Wybór projektu domu, czym się kierować
  4. Wybór perfum – czym się kierować?
  5. Jak przygotować reklamę dla firmy?
Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.