Błędne myślenie…

  • Sharebar

Myślenie, iż każdy rodzaj treningu, każdy rodzaj aktywności fizycznej pozwoli nam zrzucić zbędne kilogramy jest bardzo mylące. Nie ulega wątpliwości, że nie każdy trening jest dobry na to, aby pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Tymczasem można tu i ówdzie usłyszeć, że przykładowo bardzo dobrym treningiem w kontekście zrzucania „oponki” jest trening siłowy. Jest to błędne. Jeśli bowiem stosujemy trening siłowy, to na pewno nie pozwoli nam on na uzyskanie odpowiednich efektów przy zrzucaniu nadmiaru tłuszczu. Należy, więc odrzucić pewne stereotypy i stosować taki trening, który okaże się być najbardziej skutecznym z możliwych.

Różne rodzaje

Tutaj mamy do dyspozycji dwa rodzaje treningów, które okazują się być skutecznymi właśnie wówczas, gdy chcemy nieco zrzucić z wagi. Po pierwsze mówimy tutaj o treningu aerobowym, czyli o powtarzaniu prostych czynności jak bieganie czy też jazda na rowerze kilka razy w tygodniu. Jest to bez wątpienia bardzo skuteczny trening, ale jeśli chcemy mówić o typowym treningu na redukcję tkanki tłuszczowej, to powinniśmy wspomnieć w tym miejscu o treningu interwałowym. Jak dowodzą przeprowadzone badania, to właśnie ten rodzaj treningu może dać nam najlepsze efekty, które dodatkowo są najszybciej odczuwalne. Wiadomo nie od dzisiaj, że widoczne efekty treningu są najlepszym motywatorem do dalszych działań i nie zaprzestawania trenowania. Trening interwałowy daje nam najlepsze efekty, aczkolwiek, jeśli ktoś woli wykonywać jakieś aeroby, to również możemy mówić o bardzo skutecznym sposobie na redukcję tkanki tłuszczowej. Wszelkie inne formy treningowe, chociażby były bardzo mocno zachwalane, nie są odpowiednimi metodami na to, aby szybko i skutecznie pozbyć się nadmiaru tłuszczu w naszym organizmie. Tym samym, jeśli mielibyśmy stosować inne rodzaje treningu, to z powodu braku widocznych efektów bardzo szybko moglibyśmy się zniechęcić do kontynuowania tychże treningów. Jeśli trenować to tylko w taki sposób, aby było skutecznie. Wszakże każdy trening to wysiłek, a nikt z nas nie chce wysilać się na darmo.

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 0.0/5 (0 oddanych głosów)

Podobne wpisy:

  1. Trening na redukcje.
  2. Trening kulturystyczny
  3. Do przodu i do tyłu
  4. Nowoczesne odchudzanie
  5. Crossfit – moda czy skuteczny trening?
Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.