Dlaczego warto stosować linki sponsorowane?

linki sponosorwane
  • Sharebar

Linki sponsorowane i SEO są dwie metody marketingu internetowego. Internet jest najważniejszym medium, które jest wykorzystywane przez miliony Polaków. Pozostaje zatem wybrać najlepszą metodę . Każdy ma swoje własne upodobania . Pozycjonowanie jest procesem ciągłym w celu osiągnięcia trwałego efektu . Rozwiązanie to jest najbardziej obiecujące. Z drugiej strony , linki sponsorowane rozwiązanie ad hoc jest obecnie najszybsze .

Pozycjonowanie wymaga optymalizacji kodu na stronie , która ma wpływ na ranking stron w naturalnych wynikach wyszukiwania . Dobrze wykonane SEO ma pozytywny wpływ wyniki w TOP10 . Założenie kampanii linków sponsorowanych  jest znacznie łatwiejsze i przynieść może niemal natychmiastowy efekt . Pozycjonowanie wymagane wysoce wyspecjalizowanej umiejętności. Główna różnica polega na systemie płatności. Linki sponsorowane są wypłacane tylko wtedy, gdy internauta klika na link na stronie .

W przypadku pozycjonowania, klient płaci za bycie w top10 w  wynikach organicznych. Linki sponsorowane mają z góry ustalony budżet kampanii , który umożliwia ciągłe monitorowanie wydatków . W każdej chwili można zawiesić kampanię , a po chwili z powrotem ją uruchomić. Linki sponsorowane Google AdWords mają tę zaletę, że pozwalają ustawić kilka parametrów , aby wyświetlić specyficzne swoją firmę . Dają możliwość określenia położenia geograficznego i czasu wyświetlania reklamy. Pozostaje problem skuteczności obu metod . Według mnie warto stosować obie jednocześnie, z tym że adwordsy co jakiś czas zastopować, ale to uogólnienie. Badania pokazują że pozycjonowanie cieszy się większym zaufaniem choć popularność linków sponsorowanych rośnie . Te dwie metody idealnie się uzupełniają. W obu przypadkach , należy określić najważniejsze słowa kluczowe , które przeszukują użytkownicy Internetu dla produktów i usług .

Oba sposoby mają jednak nieco różne cele. Linki sponsorowane są doskonałym sposobem na wprowadzenie bardzo szybko w Internecie , na przykład , jeśli witryna jest nowa, albo dopiero zamierzamy uruchomić pozycjonowanie . Ponieważ na efekty pozycjonowania zazwyczaj czeka się znacznie dłużej niż w przypadku kampanii płatnych linków, które działają od razu po uruchomieniu. Kiedy strona zostanie pomyślnie pozycjonowana dla ważnych słów kluczowych , można wstrzymać płatne linki . Linki sponsorowane są również wykorzystywane jako narzędzie do podniesienia prestiżu firmy .

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 5.0/5 (1 oddanych głosów)
Dlaczego warto stosować linki sponsorowane?, 5.0 out of 5 based on 1 rating

Podobne wpisy:

  1. Reklama w Google – linki sponsorowane
  2. Linki sponsorowane – jak możesz skorzystać?
  3. Nieskuteczna wymiana linków – czy jest jeszcze skuteczna?
  4. Kampania AdWords
  5. Metody pozycjonowania
Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.