Z pewnością każdemu z was udało się zauważyć, że poszczególne firmy dążą do tego, by swoich klientów obsługiwać za pomocą Internetu. Tworzone są czaty i fora internetowe, na których możemy dowiedzieć się zarówno o aktualnej ofercie, rozwiązać swój problem z usługą, a także pozyskać wszelkiego rodzaju informacje, które są nam potrzebne. Jednak obsługa online to nie tylko wygoda dla konsumenta. To także znaczne oszczędności, które widoczne są w firmowym budżecie. W końcu konsultanci zgromadzeni mogą być w jednym miejscu, co zmniejsza koszty utrzymania punktu firmowego w danym miejscu. Można zaryzykować, że życie powoli przenosi się do Internetu, a ludzie na poszczególnych stanowiskach, zostają stopniowo zastępowani przez maszyny bądź kierowani w miejsca, które pozwalają na zmniejszenie ilości personelu. Tak też dzieje się w przypadku sieci telekomunikacyjnych i wszelkiego rodzaju firm, które świadczą zbliżone do nich usługi.

Kategoria artykułu: Finanse | Data publikacji: 7 Gru | 0 komentarzy

Zostaw odpowiedź:

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.