Dlaczego warto wybrać Focus Contact Center?

asystentka
  • Sharebar

System Focus Contact Center to doskonałe rozwiązanie dla organizacji, które pozwala na sprawną komunikację wielokanałową.  Platforma Focus Contact Center jest rozwiązaniem całkowicie bezpiecznym ze względu na kolokację w serwerowniach, które znajdują się w dwóch niezależnych budynkach w różnych miastach Polski. Każda z nich posiada certyfikaty: systemu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2009 (wydany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji) oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001:2005 (wydany przez British Standards Institution).

Wszystkie dane podlegają codziennym backup’om danych. Co więcej, Focus Telecom Polska oferuje własną, niezależną pulę adresacji IP, a w przypadku awarii jednego z łącz nowa trasa kierowania pakietów wyznaczana jest automatycznie. Zabezpieczone są również łącza telekomunikacyjne. Dzięki temu Focus Contact Center gwarantuje Klientom dostępność SLA na poziomie 99,9%.

Platforma jest rozwiązaniem tańszym od narzędzi instalowanych stacjonarnie. Klient nie ponosi wysokich kosztów inwestycji na starcie, jak również w późniejszym etapie, ponieważ wszystkie aktualizacje systemu są darmowe.

Kolejnym atutem Focus Contact Center jest szybkość jego wdrożenia oraz minimalne zaangażowanie działu IT klienta.

Sprzedaż Focus Contact Center pozwala na samodzielne zwiększanie i zmniejszanie ilości stanowisk agenta. W zależności od etapu rozwoju firmy, może ona otrzymać usługi zgodne z jej oczekiwaniami.

Ponadto, usługi proponowane przez Focus Telecom Polska dostępne są w rozliczeniu abonamentowym, co dodatkowo podnosi komfort ich użytkowania.

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 0.0/5 (0 oddanych głosów)

Podobne wpisy:

  1. Ford Focus w 2012 był najlepszy
  2. Czym jest Assessment Center?
  3. Dlaczego warto zaufać firmie Dobrucki?
  4. Czym jest i jak działa Development Center?
  5. Dlaczego warto kupować zabawki ekologiczne?
Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.