Szyld, kaseton czy litery 3D

  • Sharebar

Prowadząc działalność w dużych miastach, a zwłaszcza wówczas, gdy nasza siedziba znajduje się przy ruchliwej ulicy pełnej innych lokali, warto zadbać o to, aby nasza firma zwracała uwagę potencjalnego klienta. Bez względu na to, czy jest to sklep, placówka bankowa czy punkt usługowy, nazwa firmy powinna być dobrze widoczna nawet z dużej odległości. Jakie rozwiązania możemy zastosować, aby przykuć uwagę przechodnia?

Szyld

To jedna z najstarszych, a zarazem najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej. Zazwyczaj wykonane są z wytrzymałego materiału (np. z pleksy, aluminium czy pcv), na którym umieszczona jest nazwa firmy, logo bądź slogan reklamowy. Zaletą szyldu jest fakt, iż możemy na nim umieścić dowolny napis, a sam montaż jest prosty i możliwy niemal na każdej powierzchni.

Tradycyjne szyldy reklamowe mają jednak też swoje minusy, a mianowicie: są słabo widoczne po zmroku, jeśli nie są dodatkowo oświetlone.

 Kaseton

 Kaseton reklamowy pełni tę samą funkcję, co szyld. Jest to bowiem pudło podświetlone od wewnątrz światłem LED bądź neonem, dzięki czemu umieszczone na kasetonie napisy są estetyczne i doskonale widoczne nawet w ciemności. Kasetony stosuje się głównie do prezentowania logo lub logotypu, czyli form krótkich. W przypadku dłuższych treści czy grafik kaseton staje się nieczytelny. Przykłady tego typu kasetonów reklamowych możemy zobaczyć na ścianach niemal każdej galerii handlowej, gdzie prezentowane są znane marki mające swoje swoje lokale sprzedażowe wewnątrz.

 Litery przestrzenne

Świetnym rozwiązaniem, aby zwiększyć widoczność swojej firmy jest zastosowanie liter przestrzennych. Tworzą one elegancki napis trójwymiarowy, a przy zastosowaniu odpowiedniego podświetlenia (np. z dołu) możemy uzyskać naprawdę niesamowoty efekt. Tego typu formy reklamy oferuje swoim klientom agencja reklamowa z Wrocławia, a efekty jej pracy widoczne są w wielu firmach w całym mieście.

Warto również podkreślić, że litery przestrzenne mogą być stosowane nie tylko na zewnątrz naszego lokalu, ale również wewnątrz, nadając wnętrzu charakteru.

Wybór odpowiedniej formy prezentacji nazwy naszej firmy zależy nie tylko od zasobów pieniężnych, ale również od tego, jak długi i na ile skomplikowany ma być napis czy grafika. Jeśli jednak zdecydujemy się na szyld lub litery przestrzenne, nie zapomnijmy o ich odpowiednim oświetleniu, gdyż po zmroku mogą one całkiem zniknąć z pola widzenia potencjalnego klienta.

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 0.0/5 (0 oddanych głosów)

Brak podobnych wpisów.

Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.