Zalety multimedialnej reklamy outdoor (DOOH)

  • Sharebar

Gdyby zapytać reklamodawców, jakie formy kampanii według nich są najskuteczniejsze, pewnie większość z nich wymieniłaby billboardy i reklamę w internecie. Owszem, spełniają one swoją funkcję, ale zdecydowanie nie są najlepsze w swojej branży. Pora przedstawić lidera, za oceanem już bardzo rozpowszechnionego, a u nas dopiero stawiającego pierwsze kroki: panie i panowie, oto multimedialny baner reklamowy.

Z wyglądu jest bardzo podobny do klasycznego banera, ale różni się jedną zasadniczą funkcją. Podczas gdy zwykły baner jest statyczny, ekran multimedialnego może się zmieniać, prezentując większą ilość reklam. Obecnie w Polsce można na przykład spotkać takie banery reklamowe we Wrocławiu. To najbardziej skuteczny ze wszystkich nośników reklamy. Dlaczego? Oto powody.

Nie odrzuca odbiorców

Zwykle reklama w telewizji tak nas irytuje, że zmieniamy kanał, a wyskakujące banery w internecie przyprawiają o gęsią skórkę. Bo może kliknięcie sprowadzi nam do komputera wirusa? Albo zostaniemy przekierowani na jakąś dziwną stronę? Natomiast baner multimedialny, nie dość że skromnie wpasowuje się w otoczenie, to jeszcze jest dobrze widoczny i przykuwa wzrok odbiorcy w czasie, kiedy nie zajmuje się niczym ważnym, na przykład jedzie tramwajem albo stoi w kolejce w sklepie. To sprawia, że taka forma reklamy jest pozytywnie odbierana.

Reklamuje i informuje

Oprócz reklamowania produktów i usług, baner multimedialny spełnia także funkcję informacyjną – pokazuje aktualną godzinę, pogodę, a nawet służy do przekazywania kampanii społecznych, choćby takich jak filmy na temat unikania kieszonkowców wyświetlane w autobusach.

Jest dynamiczny

Może zmieniać swoją treść bez konieczności wspinania się na drabiny w deszczu i żmudnego przyklejania plakatów, a także dostosowywać się do aktualnej oferty, pory roku czy dnia. To też przyciąga wzrok odbiorców, którzy myślą “o, znowu wyświetla się tam coś innego”, patrzą z zaciekawieniem… i może chętniej z tej promocji / usługi skorzystają?

Pozwala na kampanie lokalne i ogólnokrajowe

Jeśli zmieni się oferta firmy ogólnopolskiej, daje on możliwość zamieszczenia nowej reklamy w całym kraju bez konieczności wycieczek w celu przeklejania plakatów. Jest to niewyczerpane pole do popisu dla reklamodawców, którzy mogą aktualizować kampanię reklamową tak często, jak pragną.

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 0.0/5 (0 oddanych głosów)

Brak podobnych wpisów.

Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.