ePR, a praca agencji public relations

  • Sharebar

Do podstawowych zajęć każdej agencji pr należy dbanie o budowę oraz umocnienie wizerunku firmy. Odpowiednia komunikacja z inwestorami oraz klientami zapobiega wybuchom public affairs, które są niemile widziane oraz zostawiają szramę na nieskazitelnym wizerunku marki. Zespołów doświadczonym pr-owców doskonale wie, jak ważna jest komunikacja konsumencka oraz brand pr, dlatego w większości przypadków stawia na zintegrowany system wypuszczania komunikatów. I o tym jest mowa w poniższym artykule, ponieważ do codziennych zadań agencji pr należy dołożyć także kompleksową obsługę firmy w sieci, tak zwany ePR.

Przeniesienie działań pr do sieci

Druga dekada XXI wieku zdecydowanie należy do Internetu, który zrewolucjonizował podejście do komunikacji z klientami. Co więcej działania w sieci cały czas zmieniają zadania i postrzeganie standardowego wymiaru public relations oraz stawiają przed nim nowe wyzwania. Droga pomiędzy firmą, a klientem uległa znacznemu skróceniu i tylko dzięki wprawnym oraz jednostajnym komunikatom można zachować poprawne relacje. Działania onlinowe dają ogromną szansę na efektywną i efektowną budowę wizerunku marki oraz zwiększenie jej rozpoznawalności. Budowa społeczności internetowych wśród danego produktu lub usługi podbija wartość samej firmy i otwiera ją na nowe.

Co to jest ePR?

ePr to nic innego, jak ogrom działań pr-owych wykonywanych online przy wykorzystywaniu narzędzi internetowych np. mediów społecznościowych. Dzięki tym czynnościom można kontaktować się nie tylko ze swoim konsumentami, ale także budować relacje z innymi mediami, kształtować wizerunek i postrzeganiu brandu oraz rozwijać bazę dziennikarzy czy portali współpracujących. Internet daje firmom i przedsiębiorcom nieograniczone możliwości komunikowania się ze swoim otoczeniem w sposób zaplanowany, dzięki temu zyskuję na znaczeniu z każdym dniem. Agencja pr, która już dziś nie stawia na funkcjonowanie prasowego biura online, nie korzysta z konferencji prasowych online, mailingów czy elementów marketingu wirusowego jest skazana na niepowodzenie, ponieważ właśnie w sieci jest większa część naszego życia.

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 0.0/5 (0 oddanych głosów)

Podobne wpisy:

  1. Posady w agencji reklamowej
  2. Wielość agencji ubezpieczeniowych
  3. Z czym zaczyna kojarzyć się praca?
  4. Kryterium wyboru agencji interaktywnej
  5. Dla kogo usługi agencji pracy
Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.