Rodzaje działań reklamowych

reklama
  • Sharebar

Firmy reklamowe specjalizują się w rodzaju usług świadczonych klientom. Podstawowy podział działań reklamowych dzieli ten obszar na ATL, czyli reklamę prowadzoną za pośrednictwem tradycyjnych mediów oraz BTL, oznaczający zespół działań, realizowanych metodami niekonwencjonalnymi. Każda agencja reklamowa w Poznaniu stara się znaleźć swoje miejsce na rynku, w ramach którego skutecznie kreować będzie wizerunek marki lub produktu. Zdarza się często w ramach konkretnego projektu, że poszczególne firmy, reprezentujące interesy reklamodawcy, zlecają konkretne działania sprofilowanym i wyspecjalizowanym agencjom.

Przyjęło się uważać, że reklama ATL, realizowana poprzez radio, telewizję, prasę czy outdoor nie precyzuje swojego odbiorcy. Przekazy reklamowe są kierowane za pośrednictwem domów mediowych do szerokiej grupy potencjalnych odbiorców. Przy reklamie BTL odbiorca jest znacznie lepiej profilowany, a prowadzone działania mają dotrzeć do ściśle określonych grup odbiorców. W ramach reklamy BTL wyróżnia się nośniki POS lub POP, dedykowane detalicznym odbiorcom i konsumentom, których może zainteresować konkretna oferta.

Skuteczność reklamy zależy w znacznej mierze od dokładnego rozpoznania odbiorców. Każda agencja reklamowa w Poznaniu prowadzi swoje własne analizy, których celem jest bieżący monitoring skuteczności prowadzonych kampanii. Dotyczy to w praktyce każdego rodzaju działań reklamowych. Na tej podstawie można dokładnie wyliczyć, z jakim skutkiem zostały zainwestowane pieniądze w podjęte działania reklamowe.

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 0.0/5 (0 oddanych głosów)

Brak podobnych wpisów.

Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.