Nowe i tradycyjne formy reklamy

drukarnia
  • Sharebar

Od czasu, gdy rozwinęły pierwsze strony internetowe, a sam Internet została przekazany i spopularyzowany wśród ludzi, życie wielu z nas uległo sporej odmianie. Internet klasyfikowany jest współcześnie jako czwarte największe mass-medium na świecie od razu po TV, radiu i prasie, chociaż jego dynamika oddziaływania na ludzi z roku na rok wzbiera na mocy, dzięki czemu pojawiają się również sądy przepowiadające wzrost jego znaczenia w społeczeństwie.

Siła rozwijania Internetu powiązana jest z szerokimi możliwościami, jakie ze sobą niesie to medium. Jedną z nich jest niewątpliwie możliwość promocji i dotarcia do milionów odbiorców na całym świecie wydając stosunkowo mniej środków na kampanię niż musiałoby się wydać np. na emisję telewizyjną. W branży reklamowej klienci coraz systematyczniej zaczynają doceniać potencjał jaki daje im Internet i przewidując swój budżet dodają w nim działania reklamowe właśnie z zagospodarowaniem tego medium. Czy to jednak znaczy, że tradycyjne odmiany promocji skazane są na powolne przejście w niepamięć? Otóż nie! Najnowsze badania dowodzą temu, że najbardziej okazały wpływ i moc mają cały czas reklamy w telewizji, a te wykorzystujące internet cały czas umacniają się na rynku, to reklama w gazetach i zewnętrzna cały czas dobrze się trzymają i tworzą idealne źródło dywersyfikacji działań marketingowych. Drukarnia, która jest w stanie dostarczyć swoim klientom dobry druk wielkoformatowy i zdoła odnaleźć się i dostosować do bezustannie zmieniającego się rynku, wciąż będzie miała swój spory wkład w marketingu i reklamie.

Mass-media nie wszystko potrafią jednak zorganizować i przygotować tak jak potrzebują tego kontrahenci, dlatego że fizycznego przygotowania produktu nigdy nie zastąpi reklama w telewizji czy internecie. Etykiety sprzedażowe, opakowania, reklamówki i sporo innych czynników wpływa na potencjalnych nabywców i podejmowanie przez nich decyzji o zakupie danego artykułu bezpośrednio w sklepie, toteż jej pozycja na rynku jest na razie niezagrożona i cały czas ma na nim ogromne znaczenie.
VN:F [1.9.17_1161]
Ocena: 5.0/5 (1 oddanych głosów)
Nowe i tradycyjne formy reklamy, 5.0 out of 5 based on 1 rating

Brak podobnych wpisów.

Komentarze i pingowanie jest obecnie wyłączone.

Komentarze są wyłączone.